Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy – LGD Południowa Warmia.
Dyrektor LGD Południowa Warmia ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Animatora ds. aktywizacji:
- Opis stanowiska wraz zakresem obowiązków
- organizowanie i prowadzenia spotkań animacyjno-aktywizacyjnych,
- prowadzenie stałego monitoringu dostępnych źródeł finansowania,
- monitorowanie zapotrzebowania na przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów i przedsięwzięć,
- monitoring zapotrzebowania na projekty,
- przedstawianie Zarządowi i innym organom oraz członkom LGD propozycji pozyskania środków finansowych,
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów i przedsięwzięć,
- przygotowywanie i gromadzenie niezbędnych załączników do wniosków o dofinansowanie projektów,
- przygotowywanie i gromadzenie niezbędnych załączników do podpisania umowy o dofinansowanie projektów,
- pomoc przy realizacji i rozliczaniu finansowym oraz sprawozdawczości projektów.
- Wymiar czasu pracy
½ etatu
3. Wymagania pożądane stawiane nowemu pracownikowi.
- Wykształcenie – minimum średnie kierunkowe (preferowane ekonomiczne, administracyjne, rachunkowość), preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie i marketing.
- Doświadczenie – rok pracy, preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w administracji lub co najmniej rok doświadczenia w działalności społecznej, wolontarystycznej (udokumentowane) przy pozyskiwaniu środków ze źródeł zewnętrznych,
- Znajomość zasad funkcjonowania i prowadzenia stowarzyszenia,
- Znajomość przepisów prawa szczególnie dotyczącego III sektora oraz wdrażania podejścia Leader.
4. Wymagania minimalne, które winien spełniać przyjmowany pracownik.
- umiejętność strategicznego myślenia i działania,
- zdolność analizowania sytuacji, dostrzegania relacji, porównywania danych i wyciągania wniosków,
- umiejętność współpracy w zespole oraz efektywnego organizowania pracy własnej,
- umiejętność działania pod wpływem stresu i pod presją czasu,
- dobra znajomość obsługi komputera, umiejętność pisania zgodnie z zasadami pisowni.
5. Informacja o wymaganej dodatkowej dokumentacji, którą powinna zawierać oferta kandydata/ki na stanowisko pracy i która poświadczy jego/jej doświadczenie, kwalifikacje i odbyte szkolenia.
- życiorys
- list motywacyjny opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Lokalną Grupę Działania Stowarzyszenie „Południowa Warmia” na stanowisko: animator ds. aktywizacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1000)”.
- dokumenty poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
- inne dokumenty poświadczające kwalifikacje istotne z punktu widzenia zakresu obowiązków, w szczególności referencji od pracodawcy w przypadku osób posiadających doświadczenie.
- Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać do 23 marca 2023 r. w biurze LGD Południowa Warmia, Łajsy 3, 11-036 Gietrzwałd.
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
Nie ma możliwości zmiany formy umowy na umowę B2B, inną umowę cywilnoprawną.
Prezes Zarządu
LGD Południowa Warmia